loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1403 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ورژن جدید آهنگ زیبای " ستمگر " محسن چاووشی همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن آهنگ های جدید - دانلود ورژن جدید آهنگ ستمگر محسن چاووشی - متن اهنگ ستمگر محسن چاووشی - متن و دانلود ورژن جدید اهنگ ستمگر محسن چاووشی - پادشاه دانلود

ورژن جدید آهنگ " ستمگر " محسن چاووشی که به دلایلی از البوم حذف شده بود در این ساعت همراه با متن ، تکست (شعر) ان تقدیم شما میگردد.

نام آهنگ : ستمگر (ورژن جدید) // خواننده : محسن چاووشی

شعر: شهریار


متن ، تکست (شعر) آهنگ " ستمگر" محسن چاووشی


برو ای یار که ترک تو ستمگر کردم

حیف از آن عمر که در پای تو من سرکردم

عهد و پیمان تو با ما و وفا با دگران

ساده دل من که قسم های تو باور کردم

به خدا کافر اگر بود به رحم آمده بود

زآن همه ناله که من پیش تو کافر کردم

تو شدی همسر اغیار و من از یار و دیار

گشتم آواره و ترک سر و همسر کردم

در غمت داغ پدر دیدم و چون در یتیم

اشک ریزان هوس دامن مادر کردم

از تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران

رفتم از کوی تو لیکن عقب سرنگران

ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی

تو بمان و دگران وای به حال دگران




پخش آنلاین و دانلود آهنگ از لینک1

دانلود آهنگ از لینک 2

دانلود آهنگ از لینک 3

دانلود آهنگ از لینک 4



پكيج جايزه كودكان 80 درصد تخفيف - کلیک کنید -



براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.


پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 130
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 274
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 533
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 14,541
  • بازدید ماه : 14,541
  • بازدید سال : 244,404
  • بازدید کلی : 19,898,960
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات