loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 917 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)


http://irani.roozkala.net/upload/uc_1718.gif


گوشی دو سیمکارته طرح آیفون 4S

با صفحــــه لمسـی و تـــاچ بســـیار قـــوی

به همراه بلوتــوث 2 و قابلیت اتصــال به اینتـــرنــت

با صـــرف هـــزینـــه ای نــــاچیـــز صاحب آیفون 4S شوید



http://irani.roozkala.net/upload/uc_1717.jpg


گوشی موبایل دو کارت همزمان فعال طرح IPHONE 4S

در پشـت گــوشـــی عــلامت اپـــل و کالیفرنیــــا درج شــده است

دارای شارژر , هدفون, و کابل یوس ابی و بسته بندی شیک

شما میتوانید همزمان 2 سیم كارت در یك گوشی به صورت فعال داشته باشید.

این گوشی دارای کی برد تاچ  دارای ویژگی های روز موبایل شامل  اینترنت ، دوربین عکاسی ، سازگاری با برنامه های جاوا ، صداهای بک گراند ، کتاب الکترونیکی ، با کیفیت بسیار بالا میباشد


قیمت این محصول در سراسر ایران فقط: 174000 تومان







کتاب دوقلوهای عجیب اثر مارک تواین 

همراه با بیوگرافی کوتاه نویسنده

راهنمای جستجو : دانلود کتاب - دانلود رایگان کتاب - دانلود کتاب های الکترونیکی - کتاب های الکترونیکی - PDF - دانلود کتاب دوقلوهای عجیب - کتاب دوقلوهای عجیب اثر مارک تواین - دانلود کتاب دوقلوهای عجیب اثر مارک تواین با فرمت PDF - پادشاه دانلود

در این ساعت پادشاه دانلود ، برای دوستداران ادبیات داستانی و داستان های خارجی کتاب " دوقلوهای عجیب " اثر مارک تواین را برای کاربران گرامی خویش فراهم نموده است و به همراه آن بیوگرافی کوتاهی از این نویسنده مشهور نیز اماده شده است. که در ادامه قابل دریافت از چند سرور مختلف است . 

وژی و آنژلو برادران دوقلو هستند آنها به سبب وضع بدنی خود ناچارند همیشه با هم باشند و با تضادی که دارند بدنی یگانه را اداره میکنند.نویسنده کتاب دوقلوهای عجیب مارک تواین با چیره دستی تمام آن چنان به شرح احوال آنها پرداخته است که خواننده با شوق زیاد داستان را دنبال می کند و مایل نیست قبل از پایان آن،کتاب را به زمین گذارد.

شاهزاده وگدا ، تام سایر از دیگر کتابهای مارک تواین است.

این کتاب را احمد قاضی به فارسی ترجمه کرده است.

ساموئل لنگهورن کلمنس ( Samuel Langhorne Clemens)‏ (زادۀ ۳۰ نوامبر ۱۸۳۵ - درگذشتۀ ۲۱ آوریل ۱۹۱۰ که بیشتر با نام قلمی‌اش، مارک توین(Mark Twain)، شناخته می‌شود، نویسنده و طنزپرداز آمریکایی بود. او شهرت خود را مدیون رمان ماجراهای هاکلبری فین (۱۸۸۵) و ماجراهای تام سایر (۱۸۷۶) است.

او در ۳۰ نوامبر ۱۸۳۵ در مرز میسوری در روستای فلوریدا با کلبه‌های چوبی پراکنده به دنیا آمد. پدرش قاضی بخش و تاجری کوچک و اصلالتاً اهل ویرجینیا بود که در کنتاکی درس حقوق خوانده و در همانجا به جین همپتون موخرمایی برخورده و با او ازدواج کرده‌بود. در ۱۲سالگی پدرش فوت کرد و سمیوئل مجبور شد در چاپخانه‌های محلی پادویی کند و بعد در روزنامه‌ای که برادرش اوریون دایر کرده‌بود، ابتدا حروفچین و سپس چاپچی شد. صفحاتی از روزنامه به مقالات طنزآمیز اختصاص داشت که سمیوئل آنها را می‌نوشت و با امضای عجیب‌غریب چاپ می‌کرد. در ۱۸ سالگی به سنت لوئیس بزرگ‌ترین شهر میسوری رفت. سپس به نیویورک رفت و مدت کوتاهی در چاپخانه‌های کوچک کار کرد. در طی ۲-۳ سال به شهرهای مختلف می‌رفت و در آنجا حروفچینی می‌کرد. وی سفر نافرجامی به آمریکای جنوبی داشت. از ۱۸۵۷ تا ۱۸۶۴ سوار بر کشتی بخار بر میسی‌سیپی سفر می‌کرد .در ۱۸۵۹ مجوز ناخدایی کشتی گرفت و در این حین با امضاهای مختلف برای مجلات مقاله‌های طنز می‌نوشت. در جنگ داخلی آمریکا نقش کوچکی را بر عهده گرفت. در سال ۱۸۶۶ با آلتا کالیفرنیا برجسته‌ترین روزنامه غرب قراردادی به این مضمون امضا کرد: خبرنگار سیار بدون محدودیت مکان زمان و سمت که دور کره زمین می‌گردد و ضمن سفر گزارش می‌نویسد.

با اولیوه لنگدن دختر یکی از صاحبان صنایع ثروتمند نیویورک پس از مغازلات بسیار ازدواج کرد. در بیست سال بین ۱۸۷۵ و۱۸۹۴ شادترین و ثروتمندترین نویسنده بود و بهترین کتاب‌هایش را در این مدت نوشت. اما در نپمه دهه ۱۸۹۰ اندوه و تلخ‌کامی روز افزونی نصیبش شد. دختر جوانش سوزی وقتی پدر و مادرش در خارج بودند مرد، خانم کلمنس که سال‌ها بیمار بود از دنیا رفت و کوچک‌ترین دخترش ناگهان در شب کریسمس فوت کرد. در ۱۹۰۶ انشای سرگذشتش را آغاز کرد. ۱۵ سال آخر عمرش را با نوشتن کتاب‌های جدّی و چند کتاب طنز گذراند. کلمنس نام مارک توین را از ناخدای یک کشتی که با این نام در مجلات می‌نوشت به‌عنوان ادای دِین گرفت و در تمام کارهای طنزش از این اسم استفاده کرد.



فایل های حاوی کتاب نیازی به پسورد ندارند


دانلود کتاب از لینک 1

دانلود کتاب از لینک 2

دانلود کتاب از لینک 3

دانلود کتاب از لینک 4



ساعت دیواری نگین دار طرح جردن - کلیک کنید -



برای اطلاع از کتاب ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید


لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم

پی نوشت 
 
ناخن مصنوعی ، مژه مصنوعی ، موی مصنوعی، رنگ چشم مصنوعی، رنگ صورت مصنوعی،  همه چیز مصنوعی ... ولی بازم دخترا گلایه میکنن که مرد واقعی پیدا نمیکنن.......!!!!!!


http://hamkaran.net/upload/uc_1711.gif

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 395
  • آی پی دیروز : 560
  • بازدید امروز : 971
  • باردید دیروز : 3,265
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 6,877
  • بازدید ماه : 6,877
  • بازدید سال : 236,740
  • بازدید کلی : 19,891,296
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات