loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1163 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

اهنگ جدید حسین کلاته به نام تکیه کن به من بهمراه متن ، تکست (شعر) اهنگ

راهنمای جستجو : دانلود اهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن و تکست آهنگ های جدید - دانلود آهنگ تکیه کن به من از حسین کلاته - متن و تکست آهنگ تکیه کن به من از حسین کلاته - دانلود اهنگ جدید حسین کلاته به نام تکیه کن به من - متن و دانلود اهنگ تکیه کن به من از حسین کلاته - پادشاه دانلود

در این ساعت از پادشاه دانلود ، شما میتوانید اهنگ جدید حسین کلاته به نام تکیه کن به من را همراه با متن ، تکست(شعر) این اهنگ دریافت نمایید. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا لذت ببرید.

نام آهنگ : تکیه کن به من // خواننده : حسین کلاته

ترانه : فرزانه محمدیان // اهنگ و تنظیم : حسین کلاته


متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن ، تکست (شعر) اهنگ تکیه کن به من از حسین کلاته


تکیه کن به من عزیزم من همون سنگ صبورم

واسه گوش کردن حرفات خیلی وقته از تو دورم

بیا سر بزار رو شونه ام بیا خستگیت رو در کن

بیا لحظه هات رو بازم با خودم دوباره سر کن


میدونم که خیلی وقته گم شدی تو روزگارم

ولی از وقتی تو نیستی پاییزه همه بهارم

تو مثل همیشه باش و هر کی اومد و تباه کن

به خدا ایندفعه حتما روی قول من حساب کن


بیا باز تو اغوش من غم و غصه ات و رها کن

بیا باز مثل همیشه واسه موندنم دعا کن

بیار باز مثل قدیما دست به دامن خدا شیم

شاید این دعا اثر داشت نزاره از هم جدا شیم


میدونم که خیلی وقته گم شدی تو روزگارم

ولی از وقتی تو نیستی پاییزه همه بهارم

تو مثل همیشه باش و هر کی اومد و تباه کن

به خدا ایندفعه حتما روی قول من حساب کن




پخش آنلاین و دانلود آهنگ از لینک 1

دانلود مستقیم آهنگ از لینک 2

دانلود آهنگ از لینک 3


برای اطلاع از اهنگ ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید
پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید
لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم
پی نوشت 
 
چوپونه با گوسفنداش لج میکنه .. میبرتشون چمن مصنوعی....!!!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 458
  • آی پی دیروز : 560
  • بازدید امروز : 1,244
  • باردید دیروز : 3,265
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 7,150
  • بازدید ماه : 7,150
  • بازدید سال : 237,013
  • بازدید کلی : 19,891,569
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات