loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 2330 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

اهنگ جدید امین رستمی به نام بی هوا بهمراه متن ، تکست (شعر) اهنگ

راهنمای جستجو : دانلود اهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن و تکست اهنگ های جدید - دانلود اهنگ بی هوا از امین رستمی - دانلود اهنگ جدید امین رستمی به نام بی هوا - متن و تکست اهنگ بی هوا از امین رستمی - متن و دانلود اهنگ بی هوا از امین رستمی - پادشاه دانلود

برای شما دوستداران صدای امین رستمی اینبار اهنگ جدید ی از این هنرمند  را اماده کرده ایم. اهنگ زیبای بی هوا از امین رستمی بهمراه متن ، تکست (شعر) این اهنگ زیبا که میتوایید در ادامه دریافت کنید

نام آهنگ : بی هوا // خواننده : امین رستمی

ترانه ، اهنگ و میکس : امین رستمی // تنظیم : بهزاد عبداللهی


متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن ، تکست (شغر) اهنگ بی هوا از امین رستمی


چشای من پُر خواهش ِ نگاه تــــو یه نوازش ِ

برای این دلِ دیوونه

دلم برات پَر می کشه صدات واسم آرامش

نگات واسه نم بارونه

دوست دارم

دلم میگیره بی تــــو بی هوا

هر لحظه قلب من می شکنه بی تــــو

بی صدا

عشقت تو خونم ِ قلب تــــو قلب منه

هرجا تو هر نفس دل واسه تــــو

 میزنه

www.dlking.ir

کی غیر تــــو عزیزم همه حرفام و میدونه؟!

اشکام و کی میفهمه غم ِ چشمام و می خونه

عشقت کار خدا بود که تــــورو به دلم داده

دنیا من و فهمیده مهرت به دلم افتاده

.

دوست دارم

دلم میگیره بی تــــو بی هوا

هر لحظه قلب من می شکنه بی تــــو

بی صدا

عشقت تو خونم ِ قلب تــــو قلب منه

هرجا تو هر نفس دل واسه تــــو

 میزنه

www.dlking.ir

دوست دارم

دلم میگیره بی تــــو بی هوا

هر لحظه قلب من می شکنه بی تــــو

بی صدا

عشقت تو خونم ِ قلب تــــو قلب منه

هرجا تو هر نفس

 


پخش آنلاین و دانلود از لینک 1


دانلود مستقیم از لینک 2


دانلود از لینک 3


میوه آرایی مدرن مخصوص خانم های با سلیقه- کلیک کنید-


برای اطلاع از اهنگ ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم

پی نوشت 
 
شراب هم به مستیم حسادت میکند ... انگاه که خمار یه لحظه دیدنت میشوم....



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 506
  • آی پی دیروز : 536
  • بازدید امروز : 4,675
  • باردید دیروز : 2,311
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 12,892
  • بازدید ماه : 12,892
  • بازدید سال : 242,755
  • بازدید کلی : 19,897,311
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات