loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 4409 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

اهنگ جدید محمد زارع بنام تبعید بهمراه متن ، تکست (شعر) اهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن و تکست آهنگ های جدید - دالود اهنگ تبعید از محمد زارع - دانلود اهنگ جدید محمد زارع به نام تبعید - متن و تکست اهنگ جدید تبعید از محمد سعیدی - متن و دانلود آهنگ تبعید از محمد سعیدی - پادشاه دانلود

در این ساعت پادشاه دانلود ، یک اهنگ جدید و زیبا را اماده نموده است. آهنگ جدید و زیبای تبعید  با صدای محمد زارع که بهمراه متن ، تکست (شعر) این آهنگ  تقدیم کاربران گرامی میشود .

نام آهنگ : تبعید // خواننده : محمد زارع 

آهنگ و ترانه : محمد زارع // گیتار : سامان امامی


متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن ، تکست (شعر) آهنگ تبعید از محمد زارع


وقت رفتنم رسیده دیگه اینجا جای من نیست

اون صدای گرمت انگار دیگه هم صدای من نیست

کوله بارم روی دوشم غصه هام توشه راهم

بی تو رفتن خیلی سخته اما چاره ای ندارم


عزیزم خدا نگهدار اگه بد بودم ببخشید 

هر کسی حالمو پرسید بگو رفت دیار تبعید

میدونم فرقی نداره واسه تو بود و نبودم

حیف اون همه ترانه که من از عشق تو خوندم

www.dlking.ir

اخر قصه رسیدم راه برگشتی ندارم

سرنوشت من همینه که همیشه بد بیارم

چشامو به جاده دوختم تو نگام پر از گلایه است

قلبم از حادثه زخمی نو دلم پر از بهانه است


بد جوری دلم گرفته قطره های اشک روی گونه ام

اما باید باورش کرد دیگه باید بی تو بمونم


وقت رفتنم رسیده دیگه اینجا جای من نیست

اون صدای گرمت انگار دیگه هم صدای من نیست

کوله بارم روی دوشم غصه هام توشه راهم

بی تو رفتن خیلی سخته اما چاره ای ندارم

www.dlking.ir

عزیزم خدا نگهدار اگه بد بودم ببخشید 

هر کسی حالمو پرسید بگو رفت دیار تبعید

میدونم فرقی نداره واسه تو بود و نبودم

حیف اون همه ترانه که من از عشق تو خوندم



لینک مستقیم


لینک کمکی 1


لینک کمکی 2



برای اطلاع از آهنگ ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

لطفا برای حمایت از پادشاه دانلود ،+1 را در صفحه اصلی سایت نیز کلیک کنید . متشکریم.

پی نوشت 
 
پاییر که شد ، به جرم کم کاری اخراجش کردند...
رفتگری را که برگ های پاییزی را قدم میزد و جارو نمیکرد....!!!!


               

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 136
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 427
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 1,966
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 15,974
  • بازدید ماه : 15,974
  • بازدید سال : 245,837
  • بازدید کلی : 19,900,393
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات