loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 2456 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

اهنگ جدید سعید اسکندری بنام سپیده بهمراه متن ، تکست (شعر) اهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید ایرانی - دانلود ترانه های جدید ایرانی - متن و تکست اهنگ اهای جدید - دانلود اهنگ سپیده از سعید اسکندری - دانلود اهنگ جدید سعید اسکندری به نام سپیده - متن و تکست اهنگ سپیده از سعید اسکندری - متن تکست ئو دانلود اهنگ سپیده از سعید اسکندری - پادشاه دانلود

پادشاه دانلود در این ساعت آهنگ زیبا و جدید سپیده از سعید اسکندری را بهمراه متن ، تکست (شعر) این اهنگ برای کاربران گرامی اماده نموده است که امیدواریم از ان لذت ببرید.

نام آهنگ : سپیده // خواننده : سعید اسکندری

تنظیم : سعید اسکندری


متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن ، تکست (شعر) اهنگ سپیده


دارم میرم میرم و برنگردم 

دیدار اخر ماست من از تو توبه کردم


امشب و با تو هستم برای اخرین بار 

وقتی سپیده اومد میرم خدا نگهدار

این لحظه های اخر گریه نکن دوباره 

نگو که خاطراتم سر به سرت میزاره

تو خوب من نبودی تنم تو رو نمیخواد

گفته بودم میرم من نگو یادت نمیاد

تا وقتی زنده هستم دیگه عاشق نمیشم

بهم نگو دوباره میخوای بمونی پیشم

www.dlking.ir

تو خوب من نبودی تنم تو رو نمیخواد

گفته بودم میرم من نگو یادت نمیاد

تا وقتی زنده هستم دیگه عاشق نمیشم

بهم نگو دوباره میخوای بمونی پیشم


من دیگه توبه کردم با خودم عهدی بستم

عاشق نشم دوباره تا وقتی زنده هستم

امشب و با تو هستم برای اخرین بار 

وقتی سپیده اومد میرم خدا نگهدار


تو خوب من نبودی تنم تو رو نمیخواد

گفته بودم میرم من نگو یادت نمیاد

تا وقتی زنده هستم دیگه عاشق نمیشم

بهم نگو دوباره میخوای بمونی پیشم

www.dlking.ir

من دیگه توبه کردم با خودم عهدی بسنم

عاشق نشم دوباره تا وقتی زنده هستم

امشب و با تو هستم برای اخرین بار 

وقتی سپیده اومد میرم خدا نگهدار



برای دانلود از لینک مستقیم روی لینک کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

لینک مستقیم

کیفیت 128

سپیده

 

کیفیت 160

سپیده

 


لینک غیرمستقیم

کیفیت 128

سپیده

 

کیفیت 160

سپیده

 

برای اطلاع از اهنگ ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

برای حمایت از پادشاه دانلود لطفا +1 را در صفحه اصلی سایت نیز کلیک کنید . متشکریم.

پی نوشت  
هنوز برای تو مینویسم... درست همانند پسرک نابینایی که هر روز برای ماهی مرده اش غذا میریزد.....!!!!

               

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 351
  • آی پی دیروز : 560
  • بازدید امروز : 815
  • باردید دیروز : 3,265
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 6,721
  • بازدید ماه : 6,721
  • بازدید سال : 236,584
  • بازدید کلی : 19,891,140
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات