loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1753 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

اهنگ جدید ماهان بهرام خان بنام روزهای تلخ بهمراه من ،تکست (شعر) آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود اهنگ ای جدید - دانلود ترانه های جدید - متن و تکست اهنگ های جدید - دانلود اهنگ روزهای تلخ از ماهان بهرام خان - دانلود اهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام روزهای تلخ - اهنگ روزهای تلخ ماهان بهرام خان - متن و تکست اهنگ  روزهای تلخ ماهان بهرام خان - متن و دانلود اهنگ روزهای تلخ ماهان بهرام خان - متن  تکست ودانلود اهنگ روزهای تلخ ماهان بهرام خان - پادشاه دانلود

برای این ساعت ، پادشاه دانلود برای کاربران و بازدید کنندگان گرامی آهنگ جدید و زیبایی از ماهان هرام خان به نام روزهای تلخ را بهمراه متن ، تکست (شعر) این اهنگ زیبا فراهم نموده است که امیدواریم از ان کمال لذت را ببرید. روزهای تلخ حکایت عاشقانه گلایه از جدایی است.

نام اهنگ : روزهای تلخ // خواننده : ماهان بهرام خان

ترانه : سید محمد کاظمی // آهنگ : ماهان بهرام خان 


متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن ، تکست (شعر) اهنگ روزهای تلخ


دارم آتیش می گیرم پای غمت -- کاشکی هیچ موقع ندیده بودمت

کاشکی می شد روزای تلخ و سوزوند -- زندگی رو به عقب برگردوند

از همون روزی که خیلی خوش گذشت -- بخت من پر زد و دیگه بر نگشت

ما با هم خوش بودیم اما بی خودی

نمیدونم چرا تو عوض شدی!

تمومه زندگیم و زهر کردی -- چرا با چشمای من قهر کردی

از اون روزی که رفتی از کنارم -- من و انگشت نمای شهر کردی

تمومه زندگیم و زهر کردی -- چرا با چشمای من قهر کردی

از اون روزی که رفتی از کنارم -- من و انگشت نمای شهر کردی

www.dlking.ir

کاش میدیدی شب تا صبح بیدارم -- کاش می فهمیدی که دوست دارم

خواب و از چشمای من دزدیدی -- شایدم از عاشقی ترسیدی

فکر تو تموم دنیای منه

شاهدم اشک تو چشمای منه

هنوزم رنگ صداتو یادمه

دونه دونه خاطرات و یادمه

.

تمومه زندگیم و زهر کردی -- چرا با چشمای من قهر کردی

از اون روزی که رفتی از کنارم -- من و انگشت نمای شهر کردی

.

تمومه زندگیم و زهر کردی -- چرا با چشمای من قهر کردی

از اون روزی که رفتی از کنارم -- من و انگشت نمای شهر کردی

www.dlking.ir

تمومه زندگیم و زهر کردی -- چرا با چشمای من قهر کردی

از اون روزی که رفتی از کنارم -- من و انگشت نمای شهر کردی

.

تمومه زندگیم و زهر کردی



برای دانلود از لینک مستقیم روی لینک کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

لینک مستقیم

کیفیت 128

روزهای تلخ

 

کیفیت 320

روزهای تلخ

 


لینک غیرمستقیم

کیفیت 128

روزهای تلخ

 

کیفیت 320

روزهای تلخ

 

برای اطلاع از اهنگ ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

برای حمایت از پادشاه دانلود لطفا +1 را در صفحه اصلی سایت نیز کلیک کنید. متشکریم

پی نوشت  
چگونه فراموشت کنم... وقتی تمام شب رنگ چشم های توست.....!!!!
 

          

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 498
  • آی پی دیروز : 536
  • بازدید امروز : 4,591
  • باردید دیروز : 2,311
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 12,808
  • بازدید ماه : 12,808
  • بازدید سال : 242,671
  • بازدید کلی : 19,897,227
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات