loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 2210 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

اهنگ جدید مهدی یغمایی به نام چه کردی بهمراه متن ،تکست(شعر) آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های ایرانی - متن و تکست اهنگ های جدید - تکست و شعر ترانه های جدید - دانلود اهنگ جدید چه کردی مهدی یغمایی - دانلود اهنگ جدید مهدی یغمایی به نام چه کردی - متن و تکست اهنگ چه کردی از مهدی یغمایی - متن تکست و دانلود اهنگ چه کردی از مهدی یغمایی - پادشاه دانلود

برای این ساعت یک آهنگ جدید و زیبا از مهدی یغمایی به نام چه کردی را بهمراه متن و تکست (شعر) اهنگ برای شما اماده کرده ایم که امیدواریم از ان لذت ببرید.

نام آهنگ : چه کردی // خواننده : مهدی یغمایی

ترانه : علی بحرینی // تنظیم : پوریا حیدری


متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن ، تکست (شعر) آهنگ چه کردی 


 

چه کردي؟! که به دل من نشستي -- که با عشق و احترام هنوز پيش تــو ميام

هنوزم تــورو مي خوام

چه کردي؟! که بي تــو بي ميلم به عشق -- بي تــو بيزارم از عشق ديگه حتي جونم و

بپات ميزارم از عشق

بي تــو مي بارم از عشق

من و تــو هردو شبيه هم -- هردوتامون تو يک مسير

گاه و بي گاه جز من نخواه

 اين احساس بي نظير و از من و خودت نگير

www.dlking.ir

نگاه کن! تــو باعث اين احساسي -- کي و دارم جز تــو مگه؟!

 چي ميمونه از من مگه

تــو هم احساس من و نشناسي

تــورو خواستم از خود خدا -- نگو راهمون جداست

من و تــو کنار هم -- آره عشق پيش ماست

آره عشق پيش ماست

.

من و تــو هردو شبيه هم -- هردوتامون تو يک مسير

گاه و بي گاه جز من نخواه

 اين احساس بي نظير و از من و خودت نگير

www.dlking.ir

من و تــو هردو شبيه هم -- هردوتامون تو يک مسير

گاه و بي گاه جز من نخواه

 اين احساس بي نظير و از من و خودت نگير

.

من و تــو هردو شبيه هم -- هردوتامون تو يک مسير

گاه و بي گاه جز من نخواه

 اين احساس بي نظير و از من و خودت نگير

از من و خودت نگير



برای دانلود از لینک مستقیم روی لینک کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

لینک مستقیم

کیفیت 128

چه کردی

 

کیفیت 320

چه کردی

 


لینک غیرمستقیم

کیفیت 128

چه کردی

 

کیفیت 320

چه کردی

 

برای اطلاع از اهنگ ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

برای حمایت از پادشاه دانلود لطفا +1 را در صفحه اصلی سایت نیز کلیک کنید. متشکریم

پی نوشت  
دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست ، اسراف محبت است...!!!!

          

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 184
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 436
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 3,703
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 17,711
  • بازدید ماه : 17,711
  • بازدید سال : 247,574
  • بازدید کلی : 19,902,130
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات